Επιστροφή στην Αρχική σελίδα

 

"ΤΟ  ΝΕΡΟ"

Διαθεματική προσέγγιση  Προβληματισμός  Κριτήρια επιλογής  Διαμόρφωση σχεδίου

Στόχοι του προγράμματος  Αξιολόγηση  Δραστηριότητες

 

 

Α' ΦΑΣΗ

Προβληματισμός.

Στις αρχές Φθινοπώρου, ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανέγερση της νέας αίθουσας του Νηπιαγωγείου μας. Λόγω των εργασιών (σκάψιμο κλπ) υπήρξε διακοπή του νερού. Έτσι ξεκίνησε η σχολική χρονιά χωρίς πόσιμο νερό.

Αυτό το γεγονός δημιούργησε έντονο ενδιαφέρον στα νήπια και καθημερινά ρωτούσαν γιατί κόπηκε το νερό και πότε θα ξανάρθει.

Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα τα παιδιά έφερναν νερό από το σπίτι τους.

Κατά σύμπτωση εκείνες τις ημέρες, την ώρα της πρωινής προσευχής συνέβη μια βλάβη στους σωλήνες του καλοριφέρ. Μια από αυτές έσπασε και το νερό πλημμύρισε την τάξη. Η βλάβη αποκαταστάθηκε με την παρέμβαση του υδραυλικού.

Μετά απ’ αυτά τα γεγονότα, το ενδιαφέρον των παιδιών για το νερό υπήρξε έντονο και μεγάλο και έπρεπε να μάθουμε περισσότερα στοιχεία γι’ αυτό που τόση αναστάτωση μας προκάλεσε.