"ΤΟ ΝΕΡΟ" |
Διαθεματική προσέγγιση Προβληματισμός Κριτήρια επιλογής Διαμόρφωση σχεδίου |
Β’ ΦΑΣΗ |
Διαμόρφωση Σχεδίου - Σχεδιασμός. |
Στο στάδιο αυτό, αφού είδαμε πολλές εικόνες με νερό, έγιναν συζητήσεις, υπήρξε ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών που μας βοήθησαν να ανακαλύψουμε τις γνώσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών σχετικά με το θέμα. Καταγράψαμε τις ιδέες τους για το τι θα ήθελαν να μάθουν σχετικά με το νερό, ποιους τόπους να επισκεφτούμε, τι θα ζωγραφίζαμε, ποια πρόσωπα θα καλούσαμε να μας μιλήσουν, ποιους χώρους θα οργανώναμε στο Νηπιαγωγείο κλπ. Κατόπιν τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες εργασίας και κάθε ομάδα ανέλαβε να φέρει πληροφοριακό υλικό σχετικό με το θέμα μας. Σε συγκέντρωση που πραγματοποιήσαμε με τους γονείς των παιδιών, τους ενημερώσαμε για το πρόγραμμα και τους παρακαλέσαμε να βοηθήσουν τα παιδιά στην αναζήτηση πληροφοριών. |